iRobot Roomba i7 (i7158) - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.-
Zgłoś
Producent
iRobot
Dzień dobry. Tak – iRobot Roomba odkurza różne powierzchnie, doskonale poradzi sobie na podłodze z drewna. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
-
Zgłoś
Sklep
x-sklep.pl
To są dwa oznaczenia tego samego modelu. Niczym się nie różnią
-
Zgłoś
Producent
iRobot
Witaj Łukaszu, pełne kody wymienionych przez Ciebie modeli to i755840 oraz i755040. Ich parametry techniczne są dokładnie takie same, różnią się od siebie jedynie kolorem dekla (i755840 jest nieco ciemniejszy). W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Mateusz
Czarne podłogi.
W połowie domu mam czarny parkiet. Czy Roomba i7 nadaje się do ich sprzątania, czy nie rozpozna koloru czarnego jako dziury? Które z modeli byłyby odpowiednie do sprzatania takich powierzchni?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Sklep
x-sklep.pl
Jak będzie w pomieszczeniu w miarę jasno to nie będzie problemów. Po ciemku robot pomyli podłogę z przepaścią
-
Zgłoś
Producent
iRobot
Witaj Mateuszu. Roomba do poprawnego działania potrzebuje światła o natężeniu minimum 0,1 Lux (odpowiednik poświaty księżyca).
Modele serii i7 wyposażone są w ulepszone czujniki uskoku, które doskonale radzą sobie z nawigacją na czarnych podłożach.
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
Modele serii i7 wyposażone są w ulepszone czujniki uskoku, które doskonale radzą sobie z nawigacją na czarnych podłożach.
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
-
Zgłoś
Dario
Dwie stacje dokujące i jeden robot.
Czy istnieje możliwość dokupienia dodatkowej stacji dokującej dla piętra domu. Czy dla każdej kondygnacji robot jest w stanie zapamiętać inną lokalizację stacji dokującej ?
Odpowiedz
Obserwuj
-
Zgłoś
Producent
iRobot
Witaj Dario, istnieje możliwość dokupienia dodatkowej stacji dokującej. Jeśli Roomba wyjedzie z danej stacji, to po skończonym sprzątaniu do niej wróci. Gdybyś miał dodatkowe pytania zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta, korzystając z podanych numerów: 801 88 99 99 (z telefonów stacjonarnych), +48 58 781 66 62 (z telefonów komórkowych). Pozdrawiamy.
-
Zgłoś